Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Käesolevad müügitingimused kehtivad Henessy Equestrian OÜ (registrikood 17107765, aadress Kreegipuu pst 5, Maardu, 74117, e-post [email protected]) poolt hallatavas e-poes www.henessy.ee toodete ostmisel.

Tingimused kehtivad kõikidele ostjatele, nii eraisikutele kui ka juriidilistele isikutele, kes loovad veebipoes konto ja sooritavad tellimuse.


2. Tooted ja hinnad

E-poes müüakse:

  • Ratsariideid

  • Hobutarvikuid

  • Kinkekaarte

Kõik hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad kehtivat käibemaksu. Hinnad ei sisalda tarnekulu, mis lisatakse tellimusele vastavalt valitud tarneviisile.


3. Tellimuse vormistamine ja maksmine


Tellimuse esitamiseks tuleb kasutajal luua konto. Tellimuse eest saab tasuda järgmiselt:

  • Eesti pangalingid (Maksekeskus makselahendus)

  • Krediit- ja deebetkaart

  • Arve alusel

  • Sularahas (kui kohaldub – nt järeletulemisel)

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Maksekeskus AS on volitatud isikuandmete töötleja, kelle kaudu toimuvad turvalised maksetehingud


4. Tarneviisid ja -ajad

Tarnime kaupu järgmiste partneritega: Omniva, Itella, DPD. Kaubad saadetakse välja samal tööpäeval, kui tellimus on tehtud enne kell 21:00.

Tooted toimetatakse kohale järgmistes riikides:

  • Eesti

  • Läti

  • Leedu

  • Soome

Transpordikulu katab ostja.


5. Taganemisõigus ja tagastamine

Tarbijal (eraisikul) on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Tagastamise soovi korral palume võtta ühendust e-posti aadressil [email protected].

Tagastuskulu katab müüja. Raha tagastatakse ostjale 3 tööpäeva jooksul alates tagastatud toote jõudmisest müüjani.

Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata.


6. Vigased või mittevastavad tooted

Kui saadud toode on defektne või ei vasta tellitule, palume sellest koheselt teavitada e-posti teel aadressil [email protected].

Sõltuvalt defekti iseloomust pakume:

  • Toote tagastust ja raha tagastamist

  • Osalist hinnasoodustust


7. Konto ja kliendikohustused

Tellimuse esitamiseks tuleb kasutajal luua konto. Klient vastutab esitatud andmete õigsuse ja turvalisuse eest.


8. Vastutus ja vaidluste lahendamine

Ettevõte ei vastuta kahjude eest, mis tekivad kliendi enda tegevuse tulemusel (nt vale aadressi esitamine, juhiste mittejärgimine jms).

Vaidlused lahendatakse poolte kokkuleppel. Kui kokkulepet ei saavutata, on tarbijal õigus pöörduda:

  • Tarbijavaidluste komisjoni (https://komisjon.ee)

  • Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole

  • Või kohtusse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele


9. Andmete töötlemine

Isikuandmete töötlemine toimub vastavalt meie privaatsuspoliitikale.
Maksete tegemisel töödeldakse isikuandmeid Maksekeskus AS-i kui volitatud töötleja vahendusel, tagades maksete turvalisuse ja konfidentsiaalsuse.